Dagen

Ja idag har la vart en helt vanlig måndag, förutom att vi hade nationella labben... Jag vet inte om det var för att jag var nervös inför det, eller vad det var.. Men jag kunde verkligen inte sova idag, så skittrött är jag men är glad ändå. Labben var inget att vara nervös för, ganska lätt faktiskt. Tror jag i alla fall...

Sedan kom också våran lärare och sa att jag hade gjort väldigt bra ifrån mig på den teoretiska delen, så de var ju inte helt fel. Mitt pluggande lönade sig, även fast jag plugga fööör mycket, aja jag är smartare nu.

Nu ska jag försöka plugga lite och kanske träna lite med.. Vi får se!


Kommentarer
Postat av: ida munther

så fin du är!

2013-04-08 @ 19:01:30
URL: http://iidaidas.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin