nå, vad sa tandläkaren nu då?

Ja jag fick egentligen välja själv om jag skulle få tandställning.. fast ändå inte. Tandsköterskan som typ manipulerade mig haha. Nej men jag berätta att jag skulle vilja ha tandställning, om jag nu inte hade behövt dra ut några tänder(vilket jag skulle behöva göra i så fall, minst två). Så du börja hon babbla om att jag borde ha det då om de bara var därför jag inte vill, så sa jag typ "aahh...." lite så tveksamt, så fråga hon "så det är ett ja, ja då skriver jag ner det då". Så tandställning + dra ut minst två tänder. Weho, så sjukt taggad. Skulle antagligen behöva ha det i ett och ett halvt till två år. Aja, vill man vara fin får man lida pin!
 
Så nu undrar jag, hur känns det att dra ut en tand? Gör det ont? Gör bedövningen ont? Jag har verkligen panik över det här, snäääälla hjälp mig! vill verkligen inte dra ut tänder, jag är typ livrädd.. berätta gärna hur det känns..
 
 
 och glöm nu inte att fråga frågor som du vill veta om mig på min frågestund. Den hittar du HÄR.

Kommentarer
Postat av: Alma Bengtsson

Jag har dragit ut två tänder. Den bedövningen jag fick kändes ingenting alls! Sedan beroende på hur tanden sitter så gör det olika ont att dra ut dem. Den ena jag drog ut gjorde skitont medan den andra inte kändes mycket alls :) Sedan så blöder det en del med, men man kommer över det haha :P

Svar: okey, aja jag klarar det nog haha! ;)
olivia Thorson

2013-04-10 @ 18:57:30
URL: http://photoab.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin