Jag blir så glad!

Så härligt att logga in på bloggen och se så fina kommentarer, tack så hemskt mycket, ni gör mina dagar! Nu kommer uppdateringen bli mycket bättre eftersom jag är mycket ledig nu framöver, och då hoppas jag på många fina kommentarer!
 
Äntligen får jag vara lite ledig, ska inte jobba förens på lördag. Tycker jag jag förtjänar lite ledighet. Ska bli riktigt skönt faktiskt! Kom ju hem från Isac idag, hadel ika mysigt som vanligt med honom. Helt ärligt saknar jag honom redan. Min underbara pojke Kan inte vara lyckligare än just nu!
 

På tal om ingenting så ska jag börja träna, ganska taggad på det faktiskt konstigt nog haha. Nu kan jag inte svika mig själv, så måste helt enkelt fullfölja det.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Louisefoto

Din blogg är helt underbar :)

2013-08-05 @ 09:09:23
URL: http://Louisefoto.spotlife.se
Postat av: A D E L I N A

sv: nu följer jag dig :)

2013-08-05 @ 16:20:13
URL: http://adelinanorstrom.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin