Mitt 2013

Hur har ditt 2013 varit? Jag tycker att det har varit ett bra år! Slutade nian, började gymnasiet, fick mitt första sommarjobb, var på hallifornia, var i köpenhamn, var i Holland med klassen, ja det hände väl ganska många roliga saker detta året!
 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ehm som sagt så började jag ju gymnasiet, och så var jag ju i Holland för första gången. Fick ett sommarjobb, och jobbade för första gången. Sedan finns det säkert massa småsaker också...

 

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Ja, det får vi hoppas i alla fall!

 

Blev du kär i år? Ja ♥
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? Alltså jag kommer väl inte ihåg speciella datum sådär bra, mer händelser. T.ex. Hallifornia, sluta nian, blev tillsammans med Isac, midsommar, härliga sommarkvällar, sånna goa händelser ligger mig varmt om hjärtat.
 
 
Vad är din största framgång 2013? Många svarar bloggen på denna frågan, men jag hoppas att jag kan göra det nästa år i alla fall. Men min största framgång vet jag inte riktigt... jag var väl ganska nöjd med mina betyg när jag slutade nian.. annars har jag väl inte haft så stora framgångar i år.

 

Bästa köpet? Mobilen & såklart vår söta lilla Iriz måste jag nog säga.
 
 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad? Det var väl många saker, kan inte komma på något speciellt nu...
 

Vad spenderade du mest pengar på? Onödiga saker måste jag säga, småsaker. Jag vet seriöst inte vart pengarna från sommarjobbet har tagit vägen.. jag fattar ingenting.

 

Vem har du umgåts med mest? LFL speciellt Hanna, Isac och familjen.

 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Wake me up, Animals, Am I wrong & Det är inte synd om dig.
 
Största musikaliska upptäckten? Måste säga Oskar Linnros ändå, även fast jag nu har lyssnat sönder i stort sätt alla hans låtar.
 
Vad önskar du att du gjort mer? Spontana saker, inte bara samma gamla vanliga... och jag önskar att jag hade tagit tag i träningen. + tagit mer kort.
 

Vad önskar du att du gjort mindre? Jag vet faktiskt inte..

 

Har du haft ett förhållande under 2013? Ja, 9/5 - 2013 ♥

 

Favoritprogram? GOSSIP GIRL HELT KLART, sedan kommer The Vampire Diaries & The Originals inte långt efter.

 

Favorit bok? Oj, kommer inte ihåg den senaste boken jag läste ut utanför skolan, men jag håller på och läser en nu som heter "Vampyrens Märke" och den är faktiskt riktigt bra!

 

FavoritFilm? The Mortal Instruments (!!!)

 

Vad gjorde du på din födelsedag? Jag var på Asia spa och bodde på hotel med min mamma och syster.
 
 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Om jag hade fått resa mera, vill åka utomlands nuuuuu!
 

Vem saknade du? Saknade la holländarna efter vi åkte hem, gör jag nog lite än. Synd att man inte hållt kontakten.

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Det blir vad du gör det till.


Kommentarer
Postat av: frida

Älskar denna listan, kan jag sno den, haha?

Svar: Såklart!
olivia

2013-12-30 @ 21:30:02
URL: http://fridah.webblogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin