Skolan lär bli min död

Jag är ganska stressad just nu. Jag har mycket i skolan och jag känner bara att jag verkligen behöver lov nu. Ska hinna ha tre prov innan lovet, en inlämning och ett tal. (+ att det säkert tillkommer läxor och vem vet, kanske en till inlämning t.ex). Jag drömmer mig bort till helgen så fort det är måndag. Aldrig vart såhär skoltrött. Men jag gör mitt bästa och resultaten blir bra ändå. Men jag behöver verkligen en paus nu. Jag menar vem lägger ett prov på en måndag? Nu får jag inte ens en ledig helg. Nä för nu får jag tänka på att jag har prov och anpassa mig till det. Detta suger.
 
Ska i alla fall vara med Isac i helgen, resten av tiden spenderas med plugg inför spanska och naturkunskapsprov. Jag förstår verkligen inte hur folk som tränar mycket och sånt hinner med skolan, när jag knappt gör det... Får börja planera bättre.
 
För övrigt suger det att blogga just nu för jag har verkligen inga bilder... hatar inlägg utan bilder. och eftersom att jag oftast kommer hem när det är mörkt nuförtiden så kan jag typ inte ta nya bilder. Men ska ta massa bilder på lovet och på helger så att ni får något kul att läsa.
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine Lundvall

Finis!!

2013-12-05 @ 22:02:03
URL: http://jxsmine.blogg.se/
Postat av: Emma - The one & only

vilken super fin bild:D

2013-12-06 @ 09:55:55
URL: http://eemmafernhagen.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin