6 om mig

- Jag har alltid gillat färgen rosa, det har typ vart min favoritfärg sedan länge och har typ alltid klätt mig väldigt mycket i rosa och hela mitt rum var rosa. Nu har jag typ bytt ut rosa mot mörk- och marinblå.
 
- Jag tar mycket kort på mig själv, höhö... En sån sak jag gör när jag har tråkigt typ.
 
- Jag kan inte svälja tabletter, inte alls. Dricker typ brustabletter eller flytande medicin. Euww..
 
- Jag har nyligen fått den nya ovanan att knäcka fingrarna. Går verkligen inte att sluta och jag märker inte ens av det. Precis som att jag biter på naglarna. Euw det med...
 
- Just nu hatar jag musik, gör bara allt värre..
 
- Jag ska gå ekonomiprogrammet med inriktning juridik på gymnasiet, är sjukt taggad och kan verkligen inte vänta med att sluta grundskolan. Förutom att jag kommer bli sjukt ledsen över att behöva lämna våran underbara klass, kommer bli den bästa och sorgligaste dagen..
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: tack!

2013-02-18 @ 19:43:19
URL: http://josefinwederbrand.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin