Biggest misstake?

Åhh, jag är nog den lataste och svagaste personen som existerar. Looovar! Tränar typ aldrig, är skitsvag åh orkar verkligen inte. Tänk om man kunde trycka på en knapp så kunde man se utt som man vill, men nej...synd det. Skulle verkligen behöva börja träna men är så lat. Så i fredags frågade Hanna om jag ville hänga med och gymma. Jag har faktiskt pratat om att skaffa gymkort, weho blir inte alls pinsamt eller så när lilla svaga jag ska komma där gymma.. men i fredags orkade jag inte. Dock lovade jag Hanna att jag skulle hänga med någon gång. Så nu måste jag prova på. Gud vad har jag gjort, ingen återvändo nu... tänk jag kanske gillar det.. Det blir säkert bra, yeey tagga bli biff nu då! eller inte...
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste skaffa gymkort och gymma med mig juuu!

2013-02-20 @ 22:43:44


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin