Hej måndag

Härligt att vara tillbaka i skolan.. eller? Näe men idag var la helt okej att var i skolan. Jag gillar måndagar faktiskt. De är rätt chill och går ganska snabbt! Tisdagar är därimot hemska.. och ska även ha elevlektion i idrotten imorgon. Weho, men det betyder ju att jag inte behöver anstränga min arm.. som skadades på något sätt genom att spela Wii. Tro mig, tvspel är farligt! Eller så är jag svag.. möjligt båda två.
 
Idag hade jag tänkt att äta pannkakor med mina friendoz, men tack för att ni dissade mig. tack tack tack! Nu har jag inget att göra så de blir väl att kolla lite film och lyssna lite på musik eller bara mysa lite. Det får la bli bra, fast är ju jäkligt sugen på pannkakor... aja får ta det någon annan dag!
 
Hoppas ni hade en bra måndag, eller har! kram ♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad vacker du e!

2013-03-03 @ 18:37:25
URL: http://sarawallgren.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin