olivia hissar!!

ÅÅÅÅH ! jag har fått en ny favorit serie, så sjukt bra seriöst! Tyckte Isa och Hanna-Li var så jobbiga när de bara pratade om serien Pretty Little Liars heeeela tiden. Men nu förstår jag nästan, helt sjukt bra! Förgyller min dag typ, lösningen till allt. Inte en tråkig stund. Jo kan säga att serien är lite överdriven och sakerna blir alltid värre, men jag tycker det är bra att det hnder så mycket i serien för då blir det ju inte speciellt tråkigt. Nej men blablabla.. syftet med detta inlägget var att jag skulle hissa PLL! TIpsar er som inte tittar på denna serien att ni borde det. Nu konkurerar denna serien med min andra favorit serie The Vampire Diaries, kolla gärna in den med!
 

Kommentarer
Postat av: Hanna-Li

Hahahaha, nu fattar du ju varför vi pratar om det så mycket!?! PLL äger! :D

2013-02-16 @ 21:44:44
URL: http://hannalih.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin