4 saker jag inte gillar med mig själv

Det skulle blivit 5, men hade ingen mera fantasi..

Jag är väldigt envis, det kan både vara en för- och nackdel, men när de gäller vissa saker kan de verkligen vara dåligt att vara envis!

Jag biter på mina naglar. Jag vet det är asäckligt. Men jag har gjort det så länge jag minns, fast jag minns dock Inte när jag gör de, det bara händer å jag tänker inte på det. Men mina naglar är nog hopplösa vid det här laget...

Jag hatar att jag har ganska dåligt självförtroende.. Jag har också komplex för vissa saker. Som jag tidigare har nämnt har jag komplex för min näsa. Ja den är väl Inte jättestor, de är bara det att den är så rak typ som en häxa, åh jag skrattar ju som en häxa.. Så vem vet, det finns kanske en liten häxa inom mig.

Jag tar seriöst på typ allting åh är allmänt överkänslig.. Fast bara när det gäller vissa saker. De som känner mig tycker nog inte att jag är så värt seriös när de gäller allt haha!

 


Kommentarer
Postat av: Klara

Sjukt fin blogg och fina bilder!
Vill du göra ett länkbyte kanske? :)
Ha det bra!

2013-02-11 @ 20:55:54
URL: http://klaaralouise.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin