Favoritbild från 2012

Jag hittade såhär på kvällskvisten en tävling i sita minuten. Det är en tävling i sammarbete med Kamda.se.  Där man har chansen at vinna ett presentkort på 400 kr som du kan använda till vad du vill. om du också vill vara med klicka här. anornat av olika bloggar bl.a denna.
 
Det här är min favoritbild från 2012. Den får mig att tänka på sommaren, och alla dess minnen. Den klara blåa himlen muntrar upp en och man blir bara glad! Jag tycker att det är en ganska intressant bild, det finns mycket att kolla på i grönskan haha!
Jag skulle vilja använda presenkortet till en replexskärm om jag vann, hade vart kul att testa hur en sådan fungerar! Den här.

Kommentarer
Postat av: Evve-Normal is boring!

Veckans Blogg är dragen, kika in och se om du är en av vinnarna ---> http://evvesliv.blogg.se/2013/january/veckans-blogg-2.html#comment

2013-01-14 @ 20:56:04
URL: http://evvesliv.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin