FEM om mig

- Jag läser hur många bloggar som helst, eller jag "läser dem". Eftersom jag mest kollar på bilder på bloggar.
- Jag lääääängtar tills skolan börjar igen, sjukt taggad på gymnasiet!
- Jag har blivit väldigt snål nu när jag tjänar lite egna pengar. VÄLDIGT
- Jag har inte tagit mitt moppekort än, även fast jag har en moppe och är 16 år nu. hehe...
- Jag verkligen hatar att träna, det värsta jag vet. Jag är den lataste som existerar typ.
 
 

Lite färg i vardagen

Hittade detta halspandet för ett tag sedan, tänkte att det kunde vara fint att pigga upp ett färglöst plagg med. Vitt eller svart + neonfärger är ju så snyggt!
 
 
 

Dagens;

Blus från Odd Molly | Shorts från Dr Denim
 
 

Tre produkter jag använder dagligen

Tänkte visa tre produkter som jag älskar och använder dagligen. Tipsar starkt om alla tre!
 
1. En väldigt bra produkt för er som har trassligt hår. Mitt hår är alltid trassligt efter jag har duschat, men efter jag har sprayat i detta och blåst håret så finns det inga tovor kvar!
 
2. Min parfym, älskar den. Fick den i julklapp av min kusin förra året tror jag. Sedan dess har jag bara använt denna parfymen.
 
3. Bodybbutter från The body shop. Den luktar så grymt gott och man får såå lena ben av den!

Dagens; Ny klänning

När jag va inne i staden för några dagar sedan så hittade jag en riktigt fin klänning. Helt klart en ny favorit! Det är lite roligt att jag aldrig hade på mig klänning eller kjol innan, men nu känns det som att det är det ända jag köper. Vem älskar inte att gå runt i en härlig klänning en fin sommar dag? Underbart är det, jag trivs verkligen i klänningar! ♥
 
Såhär ser jag ut idag innan jag ska dra mig mot jobbet, för då måste jag byta om. Klänningen är köpt på H&M.
 
 
 

Mysdag

Man skulle kunna säga att jag har slösat bort hela min dag, men så tänker inte jag. Idag har jag slappnat av och bara slöat. LEgat och dragit, ätiti gott och bara njutit av att vara ledig. Inte behövt sminka mig, inte behövt bry mig. Bara en härlig mys-dag! Sånna här dagar är ju bara underbara. Imorgon blir det tillbaka till jobbet, och sedan väntas det två dagars ledighet!
 
 

Ett herrans hundliv

Igår var min kusin och hennse föräldrar här och åt middag med oss. Precis som vi så har även de en hundvalp. Den är både lite större och äldre. Men de blev snabbt kompisar och de busade hela kvällen nästan. De såg så söta ut tillsammans.
 
 

Dagens sommarlook

Såhär har jag sett ut idag när jag har gått och strosat i staden. En perfekt look när det var så varmt som det var idag! Köpte ett armband, ett puder och en klänning. Klänning är verkligen jag just nu. Visar dessa saker senare i ett annt innläg.
 
 

Lyckan över att ha en valp

Har inte ens haft lilla Iris i en vecka än, men ändå så tar hon redan upp en stor del av mitt hjärta. Inget slå att se denna tjej bli så glad på morgonen när hon vaknar och ser mig. Lycka ♥
 
 

I can be serious too

 
 

"Fruktfrukost"

 
 

Lilla Iris

Här är hon, lilla Iris! Sötare valp får man ju eta efter! Är så himla lycklig att jag äntligen fått en valp. kan inte beskriva det. Har verkligen önskat mig det här i flera år, sedan jag var liten faktiskt. Äntligen, äntligen ♥
 
Haft fullt upp på senaste, därför har jag inte bloggat så mycket... Men jag ska försöka så gott jag kan. De senaste dagarna har jag jobbat, vart på Gekås, åkt bil till Borås för att hämta Iris, vart på Hallifornia, o.s.v. Idag ska jag jobba sent och imorgon jobbar jag tideigt. Sedan bär det av till Hallifornia!
 
 
Just nu leker Iris med dammsugaren...
 

Yesterday

Igår gjorde jag precis som jag planerade att göra. Sola så mycket som möjligt! Sedan gick jag ut och fotade lite i trädgården. Efter det var det pannkaksbak innan Eme och Isa kom för en sleepover. Vi tog ett kvällsdopp i havet följt av ett dopp i poolen och även mys i soffan med chips och godis!
 
 

In my garden

Igår gick jag ut och fotade lite i min trädgård, på lite allt möjligt helt enkelt. Även Rutan fick ställa upp på bild.

 
 
 
 
 
 
 
 

Min allra bästa vän blir snart till två!

Min hund är min allra bästa vän. Det är liksom något speciellt med att ha ett husdjur. På tisdag får jag vår andra hund. Då får jag två fina vänner! Har velat ha en valp så länge jag kan minnas! Längtar sååå till tisdag, kom igen ge mig min valp!! ♥
 
 
Rutan, världens finaste hund!

Godmorgon folket!

Hejsan! Vart ju ett tag sedan jag skre något, men jag har haft fullt upp med jobb, sola och träffa vänner så jag prioriterade lite! IDag ska jag försöka sola så mycket som möjligt och det ska jag även göra imorgon för nu är jag ledig tills på måndag! Så hör av mig lite senare!
 
Så sjukt glad, inte alls långt kvar tills jag får vår hundvalp. Klockan tolv på tisdag och vi och hämtar henne! och snart kommer ju min kille hem från tjeckien också, saknar honom så sjukt!

De nya shortsen

Upptäckte snart att dessa byxor var ganska kort, lite som att ha på sig trosor... men men, dom kommer nog användas ganska mycket ändå!
 
 
 

NEW IN

En lyckad shopping för en gångs skull! Freeport var en besvikelse, men kungsmässan svek mig i alla fall inte! Kul att ha lite egna pengar för en gångs skull. Väldigt nöjd efter denna dagen faktiskt!
 
Tröjorna från BikBok | Shorts & Kjol från H&m
 
 

En flätad knut

 
 

Like I'm stuck in a DREAM

 

Myskväll - Pizza & bad

Ikväll hade vi pizzamys på stranden. Syrrans söner badade, men vi andra förblec torra. Vilgot snubblade och hamnade under vattnet så jag fick skynda mig och ta upp stackarn, pojken som är så go blev först lite rädd men sen efter ett tag så var han lika glad som vanligt. "Ia lollie bada havet" sa han om och om igen haha. lollie betyder föresten Vilgot... på något konstigt sätt.
 
 

Blue like the ocean

Det är en solig dag idag, äntligen! Det var ju ganska soligt igår också, men då jobbade jag ju så hann inte riktigt njuta av solen till fullo. Hade ju även kalas igår, bilder på det jag fick kommer kanske senare. Idag ska jag bara slappa, sol och njuta. Bara ta det lugnt helt enkelt. Imorgon ska jag jobba. Har ett liten jobbigt "beslut" att ta...
 
Jag har ju precis fyllt 16, jag har en moppe men inget körkort. Jag är väldigt seg på att ta det där körkortet. Orkar inte gå kursen haha! MEn så fanns det tydligen en intensivkurs på onsdag, problemet är dock att jag jobbar sent på tisdag, och så ska jag vara i kungspacka klockan 8 pigg och glad. Då måste jag ju gå upp typ halv sex, och då lär jag inte vara så pigg... sedan nästa dag börjar jag tidigt, och då lär jag vara helt slut... vet inte hur jag ska göra...
 
 
 
 

Världens bästa pojkvän!

Isac kom till mig igår, som ni vet har jag ju fyllt år. Så då kommer han med blommor och present! Fyy vad gullig han är! Blir så sjukt glad! Han är ju bara underbar ♥
 
Är uppe med tuppen idag eftersom att jag börjar jobba vid 8.00. Var det värt att stann uppe till tolv med Isac? Självklart, men jag kan ju inte förneka att jag är sjukt trött haha! Men de löser sig, han skulle ju trots allt till tjeckien. Saknar honom redan!
 
 

Ni är underbara!

Åhh jag blir så glad varje gång jag går in på min blogg nu, jag börjar få mer läsare och har nästan alltid nya kommentarer när jag loggar in. Det är så sjukt kul, jag blir så glad! Tack så mycket ni fina! ♥
 
jltm7G on Make A Gif, Animated Gifs
 
PUSS PÅ ER!

KJOLEN

Godmorgon folket! Blev ju ingen sovmorgon igår eftersom att jag skulle till tandläkaren... så då tänkte jag att jag kunde få det idag, men väcktes av att mamma och mormor talade i telefon, och dom pratar inte så lågt precis. Så jag kunde inte somna om. Aja, dagen blir ju längre om man går upp tidigt, så det är väl bra antar jag! Så nu har jag suttit och redigerat lite bilder ifrån igår, när jag bestämde mig att gå ut åh fota med min nya kjol!
 
 
 

VECKANS BLOGG

Detta är ett tidsinställt inlägg eftersom att jag är på jobbet just nu! men tänkte i alla fall avslöja vem som blev veckans blogg... klika på bilden så kommer du till henne. Sedan börjar också en ny omgång så det är bara att kommentera och följa på bloglovin'. Kram!
 
 

Neew in

Innan vi åkte till spa't i onsdags så fick jag shoppat lite. Snabba ryck, men jag hittade lite fynd. Älskar kjolen, långa kjolar är så sjukt snyggt! Sedan behövde jag också en ny bikini, så det var ju superbra att jag hittade denna!
 
Kjol från H&M | Bikini från Kappahl
 
 
 

Vad jag önskar mig?

Som ni kanske vet så fyllde jag år igår, åh jag brukar ju itne fira min födelsedag på min födelsedag haha. Så jag har ju inte fått några presenter, utan det får jag på söndag. Så satte mig och tänkte på vad jag egentligen önskar mig... på senaste tiden har det blivit att jag önskar mig pengar. Det är ju så lätt att önska sig. Fast just nu skulle jag gärna vilja ha en klocka. Annars är det väl ganska standard att önska sig kläder och smycken, fast då måste jag säga att pengar är lite bättre för då kan jag ju köpa vad jag vill...
 
Så jag önskar mig detta. (Dock inte allt på bilderna, utan de är bara exempel bilder).

KLÄNNINGEN - vart är den köpt?

Jag har fått massa kommentarer angående vart den orangea klänningen är köpt. Den klänningen har jag köpt på On Your Mind, jag hade den på mig när vi åkte på opera med skolan. Den är så sjukt snygg, himla bra köp det där! Var nyligen där och det fanns några klänningar kvar! Den finns i vitt också.
 
 
 

FOTOTÄVLING HOS ELI

Jag är med i Eli´s fototävling där man kan vinna en reflexskärm. Jag har velat ha en väldigt länge nu, så jag tänkte varför inte. Temat är sommar, alltså en sommar bild. Det är  DENNA reflexskärmen man kan vinna. HÄR är ELi´s blogg. Så här är min sommar bild!
 
 
Jag är väldigt nöjd med denna bilden faktiskt, det är inte bara ett vanligt kort på en blomma utan det är mer än så. Det finns så många detaljer i bilden, och jag älskar när det är bokeh på en bild. Solen skiner mellan bladen. MAn kan bara inte låta bli att tänka på sommaren!
 
HÄR är tävlingen!

Hemma nu;

God middag på er, nu är jag hemma! Tänk att man kan bli så trött av att vara på spa och äta gott. Jag är helt slut måste jag säga. Men jag har haft det riktigt bra! Tyvärr sov jag med två riktiga morgonmänniskor så vi gick upp runt åtta för att äta frukost... men det var det värt! Det finns väl inget bättre än hotellfrukost?! Gud så gott det var. Jag plockade väl till mig för tre pers haha. Jag orkade inte riktigt allt och jag blev nästan lite illamåede när jag var klar. Men jag tänkte att jag ficka passa på.
 
 
Idag ska jag bara slappa, ta det lugnt och ladda upp för att jobba imorgon! Tur att jag inte börjar tidigt, så jag kan få sovmorgon. Ska jobba med Emma så det blir nog kul ändå! Brukar gå till henne ibland när hon jobbar och då har vi alltid lika mysigt, så ser nästan fram emot att jobba denna gången!

Bra födelsedag, trerätters

Just nu ligger jag, mamma och systeryster på hotellrummet och myser! Har verkligen haft en helgo dag. ÄR helt slut efter spa't. Vi ska gå tillbaka dit lite imorgon också. Nu ska jag nog krypa ner i sängen och somna gott. Go mat har jag i magen, trerätters och skitgott var det! Brukar inte göra så mycket på min födelsedag i vanliga fall, för det blir alltid att jag firar det när jag har kalas istället! Så detta har vart den bästa födelsedagen på länge! Jag firas la lite mer på söndag, när släkten kommer. Godnatt på er och tack för alla gratulationer! puss
 
Vi har tagit så himla många kort för att få något lyckat, men det gick inte så bra... kanske hittar något när även mamma är med tills imorgon haha...
 

my birthday 1#

Tröja Abercrombie & Fitch | Shorts H&m | skor converse (ingen bild)

 

It's my Birthday

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Satsar på bloggen nu

Hejsan, på senaste tiden har jag bara blivit mer och mer tagg på att blogga. Jag tycker att det är jättekul, särskilt när jag får så söta kommentarer som dyker upp ibland. Så nu har jag bestämt att jag ska satsa på bloggen. Bloggen kommer bli som min hobby och jag kommer lägga ner mycket tid på den, det kommer märkas. Så jag hoppas ni vill följa med när min blogg utvecklas. Så nu frågar jag er, vad skulle ni vilja se mer av på bloggen? Är det något jag ska ändra? Vad vill ni se på bloggen i framtiden? ska försöka få tillbaka minst så många läsare som jag hade innan... kram ♥

The naked truth

 

Pannkakslunch med grabbarna

Idag vaknade jag klockan sju utav att killarna kom. Somnade dock om till klockan nio. Sedan dess har de varit här. Dom var lite rastlösa, men de hann med åh bada, äta pannkakor, äta glass, spela fotboll och fiska krabbor innan de åkte hem. De han säkert med något mer, för jag va inte hemma hela tiden.
 
Jag gick till Emma i kiosken. Det är föresten där jag jobbar, i en kiosk och reception på en camping precis där jag bor. Det var någon som undrade vart jag jobbar, eller vad jag jobbade med. Så nu vet ni. Jag var där i typ två timmar och vi hade massor att prata om. Riktigt mysigt faktiskt. Sedan gick jag hem och nu sitter jag här...
 
 

Frukostmys

Just nu ligger jag i soffan med en kopp varm O´boy, så jäkla gott är det. Brorsans två söner är här och vi ligger och kollar på Trassel. Jag älskar den filmen, den äger. Idag ska jag inte göra så mycket... men imorgon är det en speciell dag... det är min födelsedag. Då ska jag, mamma och min syster åka på spa och fira mig lite där. Sedan blire kalas i helgen...
 
 
 
 

Just nu;

Godkväll fina läsare! Just nu sitter jag och bläddrar i Vecko Revyn. Har nyligen upptäckt att det är riktigt mysigt att läsa tidningar. Om nu tidningarna är intressanta förståss. Ikväll ska jag bara mysa, det är la ungefär vad mitt liv går ut på just nu. Vädret suger ju, så vad kanske man göra annars?
 
 
 

Dagens;

En enkel tröja till ett par mönstrade skor och ett par snygga shorts är najz när vädret är som det är...
 
 

Gymnasievalet - hur gick det??

 
Gjorde en liten rolig grej av det här. I natt unt ett tiden såg jag folk börja lägga upp bilder på att de hade kommit in på deras linjer. Så då var jag bara tvungen att kolla hur det hade gått för mig. Jag va ganska säker på att jag skulle komma in, men jag blev väldigt närvös där innan jag fick mitt besked. Skit glad blev jag, längtar nästan lite till skolan, kanske beror på vädret haha. Hur gick det för er andra?

Follow on Bloglovin