Lilla Iris

Här är hon, lilla Iris! Sötare valp får man ju eta efter! Är så himla lycklig att jag äntligen fått en valp. kan inte beskriva det. Har verkligen önskat mig det här i flera år, sedan jag var liten faktiskt. Äntligen, äntligen ♥
 
Haft fullt upp på senaste, därför har jag inte bloggat så mycket... Men jag ska försöka så gott jag kan. De senaste dagarna har jag jobbat, vart på Gekås, åkt bil till Borås för att hämta Iris, vart på Hallifornia, o.s.v. Idag ska jag jobba sent och imorgon jobbar jag tideigt. Sedan bär det av till Hallifornia!
 
 
Just nu leker Iris med dammsugaren...
 

Kommentarer
Postat av: Elin

aww så sööt!:)

2013-07-19 @ 18:43:24
URL: http://bbaraaelin.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin