Tre produkter jag använder dagligen

Tänkte visa tre produkter som jag älskar och använder dagligen. Tipsar starkt om alla tre!
 
1. En väldigt bra produkt för er som har trassligt hår. Mitt hår är alltid trassligt efter jag har duschat, men efter jag har sprayat i detta och blåst håret så finns det inga tovor kvar!
 
2. Min parfym, älskar den. Fick den i julklapp av min kusin förra året tror jag. Sedan dess har jag bara använt denna parfymen.
 
3. Bodybbutter från The body shop. Den luktar så grymt gott och man får såå lena ben av den!

Kommentarer
Postat av: Elin

den där lanza verkar nice, kanske något att prova!

2013-07-31 @ 00:11:46
URL: http://bbaraaelin.blogg.se
Postat av: Alexandra Peraki

Har också den Christina Aguilera parfymen! Erkänn det luktar så gott?
sv: tack så mycket! ja det kan vi göra :*

2013-08-02 @ 11:50:21
URL: http://perakialexandra.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin