Godermorgon!

Hejsan gott folk! Det har snart gått en vecka av mitt sommarlov, och jag har inte gjort något alls typ. Lite tråkigt faktiskt. De flesta av mina kompisar är på läger, eller jobbar eller är med sin pojkvän hela tiden, så jag ligger hemma och inte gör så mycket när jag inte jobbar. Taggar så sjukt att jobba på midsommar.. eller. Så vad ska jag göra idag? Det är inget fint väder, så kan inte vara ute och sola eller något i den stilen. Jag är ensam hemma, och mina kompisar är upptagna. Jag får la sitta här för mig själv och kolla på film eller något. Ta lite kort, blogga. Mysa med min doggie. I don't know. Vi får se..
 
Nu ska jag i alla fall börja blogga mera, minst 2-3 inlägg per dag, det lovar jag er! Från och med nästa vecka! Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med MINST 2 gånger per dag

2013-06-19 @ 19:21:51


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin