Ny design (igen)

Hej hopp och grattis till sommarlovet! Nu har jag suttit och grejat med bloggen igen, var ju inte längesen jag bytte design. Men jag kände ändå för att greja lite!
 
Så, vad har jag gjort på sommarlovet än så länge? Jo, jag har inte gjort så mycket alls. I fredags var jag sjukt trött, men tvingades ändå jobba i sex timmar. Tur tt jag får betalt, för annars var det ingen mening med detta. Det var typ inga kunder så kunde lika gärna stannat hemma. Sedan på lördagen så utnyttjade jag soltiden lite och solade. Sedan kom Isac hit, vi myste som vanligt. Han hade inte planerat att sova här, men så blev det i alla fall. ♥ Så idag vaknade jag upp bredvid honom. Sedan åt vi frukost och ah sen åkte han hem. Sedan dess har jag inte gjort någonting, kollat på tv. What to do när det regnar och åskar liksom.
 
Jag fasar för morgondagen, jobba igen. Usch, hoppas att det blir lite fler kunder så jag har något att göra i alla fall, bara det inte bli för mycket kunder. Längtar så tills man får jobba två och två, så mycket roligare! Det börjar på fredag, midsommar och då ska jag jobba weho.... ska jobba 8 - 15, och vi firar ju midsommar hela dagen, så det var ju lite surt. Aja, man får jag pengar i alla fall. TAAAGGGAAAAA

Kommentarer
Postat av: Sofia [fotoblogg]

Svar: Tack så jättemycket fina du! :)

2013-06-16 @ 17:11:37
URL: http://sofiabjorkesjo.blogg.se
Postat av: Vardagstankar om livet som finlandssvensk fototokig bak-tjej

Jätte fin blogg :D Bloglovin' byte? :)

2013-06-17 @ 14:21:53
URL: http://thisismyhome.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin