HOLLANDIA

Ledsen att jag inte bloggar men har inte hunnit! Idag har jag spenderat min första riktiga dag här.. Längtar redan hem.. Det var nog den tråkigaste dagen på länge usch! Först fick jag inte va i den gruppen jag ville vara i. Sen spelade vi volleyboll hela förmiddagen. Eller kan jag ens säga spela.. Jag rörde bollen två gånger, räknas det? Nej inte precis... Eftersom de va så grymt duktiga, och så himla allvarliga gick jag därifrån, och kolla på alla andra istället. Så där satt la jag i några timmar. Inte speciellt roligt kan jag inte säga. Sedan väntade lunch i en halvtimme. Åh vad bestod lunchen av då? Jo inte mindre en en macka och lite snacks typ. Fattar inte hur man kan bli mätt på sånt här. Går ju inte. Åh efter det mina kära vänner, jo då va det dags för debatt träning, jag som älska att prata inför folk så varför inte prata engelska inför holländare, tyskar, spanskan och fransmän! Weho, skit drygt var det, jag sa typ 2-3 saker. Fattade inte vad det skulle vara bra för och tyckte så synd om spanjorerna och fransmännen, de fattade verkligen ingenting.. Så denna dagen va ingen hit precis!

Åh sen ska jag inte göra något på kvällen heller, utan bara stanna hemma. Men de gör typ ingenting för min familj är så grymt gullig! Så vi skulle äta lassange och glass åh kolla på film! Har faktiskt fått gjort lite biologi, så fick ut lite av denna dagen iaf, go nationella på nästa tisdag!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin