Mamma & Jag ♡

Min älskade vackra mamma och jag! Tog dessa fina bilder idag lite spontant, mamma började skratta hela tiden för hon tyckte det kändes så konstig att ta kort på sig själv... inte som jag då haha! Älskar dig världens bästa mamma, ingen är som du!
 
Nä nu måste jag faktiskt plugga, har skjutit upp detta hela dagen.. ska ändå bara göra en mindmap, vad är det som är så jobbigt? Jo just det, att göra den. Orkar ingenting som har med skolan att göra nu, verkligen ingenting. Sedan måste jag städa och efter det ska jag titta på The Following. För er som inte har sätt det, GÖR DET! Bästa serien på länge typ. (Inget slår The Vampire Diaries)
 

Kommentarer
Postat av: Amaanda

ÅÅÅH! Så fina ni är!! :) <3

2013-06-04 @ 19:46:26
URL: http://amaandamadelaine.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin