Min onsdag

Idag har jag vart i skolan precis som vanligt. Ganska sköna lektioner fram tills lunch, men vi blev avbrytna lite i lektionen innan lunch för att brandlarmet gick igång. Det slutade med tt vi fick stå ute och vänta i typ en timme, gud vad jag var hungrig och sur! Grejen var också så att vi skulle "överaska" Hanna som fyller år idag, precis som vi alltid gör. Så lunchrasten gick ju. Men vi hann ändå som tur var, she didn't see that comming, haha. Sedan åkte jag till Ps för att ha avslutning på ps matten. Vi hade en tävling och käka glass. Det var faktisk ganska kul. Kommer sakna det typ, fast ändå inte. Samma sätt som jag kommer sakna mig skola.. fast ändå inte.
 
Imorgon är det som fredag för mig för vi är lediga på fredag, gryyymt. Tror jag ska gå på bio med några vänner. Fast and Furious såklart! Sedan har jag väl inte planerat så mycket inför helgen, ska jobba på lördag 8-15 annars ska jag väl umgås med mina nära och kära!
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin