@ bilturen





KÖPENHAMN NU

Hej bröder! Har precis packat klart oc hsnart drar vi till köpenhamn. Ska bo på hotell och vara där tills på lördag. Undeeeerbart! Jag är supertaggad på massa shopping och mys med mi familia.
 
Har tyvärr inte bloggat på ett tag för jag har vart sjuk. Jag har legat i 39 graders feber i några dagar... men nu är jag frisk pch redo för lite äventyr haha!
 
Jag tar med mig både kamera och datorn så nu kommer den vanliga uppdateringen börja igen! PUSS

Ett tag sedan nu

Så ledsen för att jag inte har bloggat på ett tag... Men det är inte avsiktligt lovar! Har hft rätt mycket plugg på senaste tiden så all min fritid har gått åt till det. Kommer vara så ända till fredag, men sen är det lov och efter det så börjar de flesta arbetområden om med nya grejer så lär inte vara några prov på ett tag. Guuud så skönt. Längtar bara tills veckan är över.
 
Ekonomi prov står på schemat imorgon. Så sjukt nervös så det är inte sant. Känns som att min lärare har höga förväntningar på mig, så jag är väldigt stressad. Men får helt enkelt göra mitt bästa, mer kan jag inte göra.
 
Lovar att blogga mera snart, men skolan går alltid först... även om jag hatar den just nu PUSS
 
 

En liten lista

Hur gammal är du? 16 år 3 månader och 13 dagar

När vaknade du idag? Idag vaknade jag runt 06.20

Vad åt du till frukost? Två rostmackor och äpplejuice

Nämn tre saker man kanske inte vet om just dig: Jag hatar att ha uppsatt hår, verkligen usch! Jag suger på att städa, har ständigt stökigt på mitt rum. Jag är trött heeeela tiden typ. börjar undra vad som är fel på mig.

Vad gällande ditt utseende är du mest nöjd över? Det skulle nog vara mitt hår... dock börjar det tyvärr bli väldigt slitet...

Vad har du gjort idag? Första har jag ju vart i skolan, sen har jag kollat tv, pluggat och ätit höhö

Vilken film såg du senast? Det var nog "3096 dagar". Hemsk film, men riktigt bra.

Beskriv en perfekt dag:

Beskriv platsen du befinner dig på just nu: Just nu sitter jag i en himla skön fotölj i hörnet av vardagsrumet. Tvn är på, mamma sover i soffn tillsammans med Iriz. Rutan ligger i den andra fotöljen. Vad kan jag säga, min fmailj är la lite slö?

Vad lyssnar du på just nu? Lyssnar på tvn haha, men lyssnade nyss på Movits!

Hur går du helst klädd? Det beror helt på vilket humör jag är på. Men om jag ska vara riktigt ärlig skulle jag gärna vilja gå i min morgonrock dag in och dag ut.

Är du morgon eller kvällsmänniska? Jag är nog en blandning. Det beror verkligen på vilken dag det är!

Vilket är ditt bästa ämne i skolan? Det vet jag inte riktigt, men de ämnena jag gick ut med bäst betyg i nian var matte och spanska, hade även ganska bra i No ämnena och engelska, annars låg jag nog på medel typ.

Vad köpte du senast? Present till älsklingen ♥

Vad har du i dina fickor? Just nu har jag ingen i mina fickor, har dock alltid lypsyl annars.

Vilken är din favoritaffär? Det är nog wonder, de har så sjukt fina kläder där. Men annars handlar jag på väldigt olika affärer.

Är du blyg? Nja, det beror på i vilken sammanhang.

Har du några husdjur? Två dogsssss

Har du svenskt ursprung? Ja det skulle jag tro

Vilka smeknamn har du haft? Ollan, olsan, ollvan, olegolas, olegolas-ollvar, ollvar, ollis, ollan-bollan o.s.v XDD

 


Pinky

Baby classy it is
 
 
 
 
 
 

STORT TIPS !!!

För någon dag sedan fick jag ett mejl av en tjej ifrån hemsidan Stylight. Hade helt missat denna underbara hemsida...
 
På Stylight kan man lägga upp sina outfits inspirera andra och även få mycket inspiration från andra. Till outfitarna läggs produkterna eller liknande produkter från lookerna upp så man kan lätt köpa hela outfitar av t.ex. kenza, eller ifall du bara vill ha en speciell produkt från looken. Grymt bra sida, kommer lägga upp massa här från och med NU! Så ni kan gärna gå in och följa mig där om ni skulle vilja det, bara att klick på "knappen" längst ner i menyn!
 
Klicka på bilden för att komma till Stylight
 
 
 
 
 
 

W E S T H I L L

Det börjar bli kallt, snart kan man kanske inte ha kjol längre. Man får passa på..
 
 
 
 

De senaste dagarna

Jag bloggade ju inte så mycket de sista dagarna förra veckan, så tänkte att ni ville veta vad jag har haft för mig. Förra veckan startade jag helgen med att gå och hyra film + köpa en riktigt stor godispåse tillsammans med min syster. Hyra film var ju ett tag sedan man gjorde haha. Sedan åkte vi hem till henne och så sov jag där. Myyys Har inte vart hos dom på länge nu. Barnen var ju för goa precis som vanligt. Vilgot sa när jag skulle åka hem "ia du får inte åka hem." gullunge!
 
På lördagen åkte jag hem och plockade upp lite på mitt rum. Sedan fastnade jag framför tvn i några timmar. Jag fick panik när jag såg att klockan hade blivit fyra och jag hade varken tagit på mig kläder eller gjort iordning mig. Så jg fick stressa lite, packa och fixa mig. Sedan drog jag till Isac och han fick öppna sina presenter precis innan vi blev hämtade av Erik och Hanna. Sedan åkte vi och B
bowlade. Jag sög la som vanligt men det var riktigt mysigt. Efteråt åkte vi hem till Erik och gjorde middag. Sedan så sov jag hos Isac. En lyckad dag. Vi firade faktiskt våra 5 måndare samtidigt som Erik och Hanna firade 6 månader.
 
Söndagen spenderades framför datorn... behöver jag säga mera?
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Mondays

Ännu en måndag, höstvädret har startat. Nu är det på riktigt, det är HÖST
 
 
 
 
 

Your favorite?

kommer ni ihåg dessa outfits? Annars är det bara att skrolla ner eller trycka på kategorin outfits! Har du fått dig någon favorit? tell me!
 
 
 
Nu ska jag fortsätta plugga naturkunskap, önska mig lycka till och håll gärna tummarna för mig imorgon när det dtår prov på schemat haha!
 
 

5 månader idag ♡

Ja, idag har jag var tillsammans med min underbara kille i 5 månader. Älskar honom så sjukt mycket, kan inte vara lyckligare än när jag är med honom! Helt sjukt att det redan gått 5 månader. Min gose, som även fyller år imorgon ♥
 
 

Godmorgon swagsters

Ja godmorgon! Just nu sitter jag och äter frukost och fixar lite tills jag ska gå till bussen. Det suger att ha såhär mycket saker att göra i skolan. Läxor hit och prov dit. Därför ska jag bara säga att det kanske inte blir något mer inlägg under dagen, kanske ett. Men ska plugga naturkunskap ca HELA DAGEN. Så mycket att läsa, så mycket att lära. Pallar inte. Men ni får ha en bra dag och så ska jag försöka ha en bra dag jag med haha.
 
Bild på mig och nyklippta gosisen!
 
 

IMPORTANT GUYS!!

Har märkt att min blogg ser ganska annorlunda ut från dator till dator. Så nu undrar jag bara om det ser ut såhär som på bilder nedan på din dator? Beskriv gärna hur det ser ut hos dig, vad som stämmer och vad som inte stämmer med bilden. Annars så måste jag fixxa detta. Så det skulle uppskattas om du bara kunde kommentera om hur det ser ut på din dator! puss
 
 

Like a star

Nu ska jag sätta mig och plugga, så sjukt glad att jag gjort alla läxor så nu kan jag bara fokusera på naturkunskapsprovet. ca 60 sider i boken ska man kunna, även sånt han inte ens gårr igenom. Palla det, palla skolan. Redan skoltrött, längtar redan till studenten.
 
Så här såg jag ut idag föresten ↓
 
 
 
 
 

Jag känner såhär

 
+ På höstlovet så drar jag till köpenhamn med familjen. Så gosigt!
+ Jag trivs verkligen på min linje, ekonomi passar nog mig.
+ Jag har världen goaste pojkvän, helt sjukt. Tänk att han är min ♥
+ Jag känner hur min kondition förbättras och jag mår bättre. Kanske till och med blivit lite smalare.
+ Jag börjar vänja mig vid min tandställning och jag har slutat bita på naglarna.
+ Ska köpa en dubbelt så stor garderob till helgen, lyyycka!
 
- Jag har typ 1000 prov innan höstlovet. Vart kommer allt plugg ifrån? Vill ni plåga oss?
- Jag har inte träffat min syster och hennes familj på skitlänge, saknar dom ju!
- Det finns aldrig något på tvn, så tråkiga program.
- Har ingen pluggvilja, jag är plugglat.
- Jag saknar Isac (så fort jag åker ifrån honom). Ganska tråkigt att jag bara träffar honom ca 1 gång i veckan..
 
 
 
 
 
 
 

Hey babes

Det var ett tag sedan nu! Hur är det med er? Sitter just nu och försöker övertala mig själv att gå ut och jogga... gjorde ju aldrig lördagens pass heller, men det blev ju i alla fall tre joggingrundor förra veckan och det är ju bättre än noll haha!
 
Så vad har hän medans ni för helt ouppdaterade om mitt liv? Jo vi blev lediga i fredags för alla lektioner ställdes in. Guuud vad skönt det var, hade värsta glädje stunden på torsdagskvällen. Helt underbar känsla. Så den dagen spenderades i stan, förbrilt letande efter en present till älskling som fyller år nu på torsdag. Så det blev en ganska jobbig dag ändå... med tanke på hur sjuuukt jävla svårt det är att köpa något till killar. HELT sjukt. Sedan tog jag bussen hem för att packa, åkte hem till Isac, hans mamma fyllde år så vi år god mat och hade jättetrevligt. Fick höra om massa av Isacs barndomsminnen. Haha, han var helt vild när han var liten.
 
På lördagen var det meningen att jag skulle träffa några tjejer i klassen, men det slutade med att jag var hemma både på lördag och söndag. De dagarna spenderades framför skolböcker eller datorn. (Blev lite beroende av Sims 3 när jag insåg att jag kunde spela det).
 
Och nu var det måndag igen, plugg står på schemat. Prov varje vecka + massa läxor. Usch är redan skoltrött. Men bara 21 dagar kvar till höstlovet. (Dock hinner vi ha typ 5 prov innan dess). Känns som en evighet dit..
 
Nu ska jag ut och jogga, sen så ska jag plugga och fixa lite med några bilder. Pusshej
 
 

Dagens kvällsaktiviteter

Historia plugg för hela slanten och intervall träning på det. En trött tisdagskväll, men det känns bra. Idag kommer jag sova gott ♥
 
 
 
 
 

Jag dyker ner i min egna lilla värld

 
 

Follow on Bloglovin