FRÅGESTUND DEL 1

Hur länge har du varit intresserad av foto?
Jag blev nog intresserad av foto när jag fick min systemkamera, vilket var i sexan. Så i några år haha!

Vilken linje går du på gymnasiet?
Jag går Ekonomi med inriktining Juridik. Fast inriktningen börjar ju inte förens i tvåan och jag funderar på att byta till Ekonomi ekonomi istället. Men som sagt det blir ju nästa år.

Vad är ditt favoritmotiv när du fotar?
Jag gillar att fota blommor och natur typ.Porträtt kan också vara rätt kul! Sedan vet ni ju att jag tar ganska många självporträtt (& outfitbilder också)!
 

Är det din naturliga hårfärg?
Njaaa, jag var väldigt ljushårig när jag var liten, nästan vitt hår. Men desto äldre jag blir, desto mörkare blir mitt hår. Så jag slingar mitt hår ljusare lite då och då. Min naturliga hårfärg är typ råttfärgat, rågblond, eller mörkblond typ.

Har du någon gång velat färga håret?
Jag slingar ju det, men färga håret har jag också velat. Har faktiskt velat färga det brunt, för jag tycker det är så himla snyggt. Men jag vågar inte riktigt eftersom det inte är så lätt att få tillbaka denna färgen jag har nu ifall jag skulle vilja det.
 
 
Tänker du mycket på att vårda ditt hår?
Nej, jag är egentligen inte så rädd om mitt hår som jag borde vara. Använder sällan inpackningar, värmeskydd eller sånna saker. Försöker använda så bra shampoo och balsam som möjlig ch så använder jag ett slags spray som gör att mitt hår inte blir så trassligt, annars kan man lätt borsta sönder sitt hår. Annars är jag inte så rädd om mitt hår hehe..

Din favoritblogg?
En väldigt svår fråga faktiskt, jag läser nog runt 50 bloggar. Kanske inte dagligen men jag har så många sparade som bokmärken. Men jag har ingen sån favorit, tror jag inte i alla fall. Får tänka lite mer och så kanske det kommer ett inlägg om just detta!
 
Har du någon favoritserie?
Ja jag har väl några. Vampire Diaries är en STOR favorit, sedan tycker jag också om Pretty Little Liars väldigt mycket och Akward har också länge varit en favorit.
 
Känner du ibland för att bara lägga ner bloggen eller har du alltid "blogglust"?
Nej jag kan väl inte säga att jag alltid har blogglust, särskilt inte efter ca 3 veckors uppehåll. Men när jag väl bloggar och får kul respons så tycker jag det är väldigt roligt.
 
Har du ngt husdjur, vad isf?
Jag har två hundar, Whestie båda två, en på cirkus 3 månader och en på 11 år. Iriz och Rutan heter de.
Iriz är dock inte så liten längre, men hade inte så många bra kort eftersom hon aldrig vill vara stilla haha!
 
Vad ser du dig om 10 år?
En ännu svårare fråga. Jag vet verkligen inte. Jag har antagligen flyttat hemmifrån, kanske bor i en lägenhet i stan. Sedan ska jag ju läsa vidare på högskola, vet inte riktigt hur länge jag ska göra det men jag tror att jag är klar om tio år. Kanske hittat ett jobb. Vi får se helt enkelt!
 
Högsta önskan?
Hmmm... Jag vill bara att min familj och mina vänner ska må bra, att vi ska få vara friska och få ha ett bra liv. Men att vinna lite pengar och att kunna köpa precis vad man vill vore ju inte fel det heller!

Nämn en sak som du inte kan leva utan?
Det skulle nog vara min mobil, har blivit mer beroende av den än jag någonsin har varit....
 
Har du sportat?
Jag har aldrig varit en sån person som verkligen gillar att sporta. Hatade alla sporter förutom dans. Så jag har dansat... annars har det varit dåligt på denna fronten.

Hur ofta tränar du?
För ett tag sedan var jag ute och sprang 2/3 gånger i veckan, men i två veckor nu har jag inte gjort det... eftersom jag fått förhinder av olika slag. Men ska börja nästa vecka igen!
 
 
Favorit färg?
Mina foviritfärger är Rosa, vit och blå.
 
Favorit maträtt?
Thaimat i alla slag!!!
 
Vad gjorde så du börja blogga?
Det var faktiskt så att min kompis började blogga och jag tyckte att det verkade kul så jag testade la lite jag med!
 
Vad vill du jobba med när du blir äldre?
Jadu! Jag vet inte riktigt, antagligen på ett företag, helst ett klädföretag som inköpare eller säljare. Skulle gärna vilja jobba med kläder!

Vad går du i för klass?
Jag går ettan i ekonomi på gymnasiet.

Vem är din idol?
Jag har ingen idol, har nog aldrig haft någon så speciell. Har dock några förebilder(typ samma sak ju, men känns bättre att säga så haha), men det kanske vi tar i ett enskilt inlägg.
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin