SÅ VAD HÄNDE EGENTLIGEN?

Tänkte berätta lite händelser som har hänt i mitt liv de senaste veckorna, både när jag inte bloggat och saker som hänt nyligen. Ber ännu en gång om ursäkt för att jag inte bloggade på 3 hela veckor, men det positiva är ju att jag har en hel del att berätta nu.
 
- En väldigt stor händelse är väl att jag börjar gymnasiet. Ni kanske har läst att jag går Ekonomiprogrammet med inriktning Juridik, fast ja funderar på att byta till Ekonomi Ekonomi. Men det spelar ju ingen roll förens i tvåan. Jag har faktiskt fått ett väldigt bra intryck av min linje, sköna lärare(de flesta i alla fall), sköna tjejer i klassen och  inte så mycket plugg än så länge. Men jag trivs faktiskt rätt bra, saknar såklart min gamla klass för det var nog den bästa klassen, inget kan slå den klassen... Men tror att vår klass kommer bli riktigt bra också när vi lär känna varann ännu bättre!
 
- Jag har varit hos tandläkaren, min stora skräck! Jag har faktiskt gjort det jag var så himla rädd för, dragit ut en tand. Ska dra ut den andra tanden snart ochså och sen blir det tandställning den 23 september.
 
Att dra ut tanden var faktiskt inte så himla farligt som jag trodde. Var så himla närvös hela dagen, räknade till och med hur många minuter det var kvar innan jag skulle göra det. Jag fick ju bedövning och sedan kände jag ju inte så mycket. Det knakade rejält och ryckte till lite när den lossnade och sedan var det klart. Sedan såg jag himla kul ut under de närmaste timmarna, tog massa kort på mitt skeva ansikte, hur jag än försökte så kunde jag inte röra högra halvan av ansiktet haha. Men nu vet jag ju i alla fall vad som väntar när den andra tanden ska dras!

- Nyligen eller Igår fick min bror en dotter. Min andra bror och min syster har två sönder var, men nu kom det en liten flicka också. Så himla kul! Både faster och moster men bara 16 år. (Dock har jag ju varit detta ett tag men ändå) Längtar efter att få se den lilla tjejen!
 
Annars har det väl inte hänt så mycket, kanske inte så intressanta saker för er men bara lite uppdateringar om mitt liv de senaste veckorna...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: nicolinda.blogg.se

Vad kul att höra att skolan kändes bra :D

Oj vad modig du är, hehe :P Att dra ut tänder är läskigt tycker jag själv, aldrig gjort det heller men ändå.. Bara tanken.. Jättestarkt och modigt gjort faktiskt :)

Åh, grattis till din bror och grattis till dig som blivit faster!

2013-09-03 @ 22:41:33
URL: http://nicolinda.blogg.se/
Postat av: nicole kestola

sv.tack detsamma! ja viss, lägg till mig så gör jag detsamma sen :)

2013-09-04 @ 12:28:32
URL: http://nikkki.se
Postat av: elin ☆

sv: tack detsamma!

nej tyvärr, har inte bloglovin :(

2013-09-04 @ 14:55:38
URL: http://mattilaelin.blogg.se
Postat av: Elin Sundgren

Vilken söt blogg du har!
Vill du följas via bloglovin?

2013-09-04 @ 16:43:42
URL: http://www.elinsuundgren.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin