Bekännelser

- Tandställningsteorin stämmer nog in på mig, då jag typ aldrig ler med tänderna på bild längre. Det är dock inte så att jag inte vill le med tänderna på bilder, jag försöker... men det går bara inte haha.
 
- När jag var yngre hade jag väldigt svårt för att säga förlåt, at erkänna när jag hade gjort fel.
 
- Jag äter ganska mycket sötsaker, och tränar knappt något. Häromdagen när jag åt godis så sa mamma "det är himla tur att du inte har anlag för att bli tjock..." hehe.
 
- Jag kollar mer på bilder i bloggar än sjäva texten. Men med bra bilder så lockas jag till texten också såklart.
- Jag hatar att lägga ut mobilbilder på bloggen, samt bloggar som bara har bilder från mobilen. Jag vill ha bra kvalité om man säger så. Dock måste jag ju säga att vissa mobiler har grym kamera, min mobil är helt ok ändå.. så därför bjuder jag på mobilbilder i detta inlägg hehe.
 
 
- Jag gråter hur lätt som helt, och när jag gör det så "passar jag på" att gråta lite till om helt andra saker.
 
- Jag ber till Gud när jag ska ha prov eller annat i skolan. (även fast jag inte är speciellt troende).
 
- Jag var väldigt försiktig när jag var liten. Ett väldigt snällt barn..
 
- Jag har bestämt mig att spendera min kommande lön på endast kläder och skor. Kanske något till kameran också, men endast snygga stilrena kläder och skor vill jag ha just nu.
 
- Just nu är jag väldigt trött på skolan. Även fast det brukar sluta med att det går rätt bra betygsmässigt så får jag verkligen tvinga mig själv till att plugga. Typ muta med godis och andra belöningar. Jag längtar liksom till helgen så fort det blir måndag...

Kommentarer
Postat av: Eleonora Adriana ♥

Sötis :)

2014-04-17 @ 20:57:52
URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag längtar också alltid till helgen så fort det blir måndag! :D

2014-04-18 @ 09:35:44
URL: http://caroliness.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin