By the ocean

 
 

Godmorgon på er! För mig är detta ingen "god morgon", jag har både nationella spanska hörförståelsen idag och ett samhällskunskaps prov, och lilla jag har bara sovit ca 3 timmar idag... hur lyckas man ens? Nä jag kunde bara inte sova inatt, det gick bara inte... Så det känns lite halvt hopplöst med prov idag, men jag trodde ändå att jag skulle vara tröttare... jag får väl bara göra det bästa av situationen!
 
Igår fick jag ju med lilla mammis på en prommenad till havet, ni ser ju hur underbart det var! Jag väljer nog livet på landet före stadslivet ändå... eller kanske inte? Nä men jag trivs där jag bor, speciellt nu när det börjar komma lite mer folk, massor av sommargäster är här på helgerna, annars bukar det ju vara stendött hehe. Nä nu får jag nog kolla igenom lite saker inför provet, jag hör av mig senare!

Kommentarer
Postat av: freja

har själv två delar kvar av nationella jag måste göra nästa vecka :(
fina bilder ! :)

2014-04-28 @ 10:26:32
URL: http://frejamarley.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin