Detta börjar bli min vardag

 
Stress, ångest, trötthet, och depphumör har blivit en del av min vardag och det beror just på skolan. Jag har för hög press på mig, och de sätter in alldeles för mycket saker på en gång. Jag menar idag hade jag två prov, varav ett var nationellt. Imorgon har jag två nationella prov varav ett är talet, och sedan har jag en naturkunskapsredovisning. och detta tycker jag är för mycket på en gång... jag har panik ch jag längtar bara till helgen. Dock gör det inte hela saken bättre att jag ska jobba på onsdag, från fyra till nio. Så jag kommer direkt från skolan, hinner inte ens åka hem emellan...
 
Kan ni gissa vad jag gör nu? Jo såklart sitter jag och pluggar. Jag har precis skrivit om mina stödlappar till talet imorgon eftersom att mamam råkat slänga de andra. Jag får väl öva lite på talet nu, och sedan ska jag väl öva in lite naturkunskap med. Undra hur den redovisningen kommer gå då vi knappt är klara, och inte kunnat prata igenom vem som ska säga vad o.s.v.
 
Jaja, det är fint väder och jag mår bra, det är det som är huvudsaken!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner precis som du även om jag inte har lika mycket prov och så men vi har ändå en hel del. Och allt gör mig bara så stressad så jag vill springa iväg från allt och alla haha. Längtar verkligen till sommarlovet nu!

2014-04-29 @ 19:22:42


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin