En spadag är det jag behöver

(Bilder från Weheartit)

 

Just nu ska jag snart tillbaka till skolan. Lovet är slut och jag börjar redan bli stressad. Det är så få dagar kvar i skolan då det är massa ledigheter framöver, och det är så mycket vi ska få gjort på dessa få dagar… Alla nationella prov, alla vanliga prov, inlämningar, läxor… Det är då jag drömmer mig bort till sommarlovet, då man kan göra nästan vad man vill, och då man har lite pengar att spendera på massor av roliga aktiviteter. Förra året spenderade jag min födelsedag på spa med min mamma och syster. Det var min bästa födelsedag någonsin. Jag mådde så bra efteråt och det var så himla mysigt! Spa, det är något jag skulle behöva just nu. Även om jag har haft ett helt lov så är jag helt slut ändå, jag behöver lite avkoppling, och nöje för att klara av skolan känner jag.

 

 Häromdagen googlade jag mig fram till http://ballbreaker.se/ hemsida. Ett företag som erbjuder bl.a. en relaxavdelning som jag gillade starkt. Där finns det ångbastu, kallbad, och bubbelpool. Samt en stor och härlig soffa med en storbilds- TV på väggen.  Det ingår även champagne och fingerfood. Här hade jag gärna spenderat några timmar med mina närmsta vänner och sedan kanske gått ut på en fin middag!

 


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin