Flowers & Golden shoes

 
 
Hej älsklingar! Hur är det med er? För andra dagen irad har jag inte ätit något i skolan... vilket inte alls är bra. Jag somnade typ i bussen påvägen hem, men jag vaknade till när jag började närma mig min hållplats som tur var! och sedan kommer man hem dödshungrig med huvudvärk... kanske ska börja ta med mig pengar varje dag så jag kan köpa macka i värsta fall...
 
Jag fick i alla fall inte gjort mitt tal... jag hann inte helt enkelt, och jag kanske inte var helt på humör för att göra det heller så det kansek var bra. Imorgon väntas det 3 timmars Spanska nationella, läsförståelse och uppsatsskrivning... så snart ska jag kolla igenom ungefär allt vi gjort under denna kursen. Det känns som att det enda jag skriver om just nu är skolan och en massa plugg.. men det känns som det enda jag gör just nu: pluggar. Jag ber så mycket om ursäkt för det, men jag hinner inte med så mycket annat just nu... ibland avundas jag dem som kan skita i skolan, men det går bara helt emot mina principer...

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Önskar jag också kunde sluta bry mig om skolarbetet ibland, men det tar emot. Ge inte upp bara, för tänk vad det gynnar dig i framtiden. Lycka till imorgon!:)

2014-04-23 @ 19:41:34
URL: http://msmadeleine.blogg.se
Postat av: -

Har du färgat ditt hår eller gjort något med det? Eller är det naturligt? Super fint! :)

2014-04-23 @ 20:28:18
Postat av: Moa Simborn

Jag bryr mig inte alls om skolarbetet och det har jag bara förlorat på så jag måste kämpa hårt nu alltså!

fina bilder förresten!

2014-04-24 @ 13:35:32
URL: http://moasimborn.blogg.se
Postat av: Moa Simborn

Jag bryr mig inte alls om skolarbetet och det har jag bara förlorat på så jag måste kämpa hårt nu alltså!

fina bilder förresten!

2014-04-24 @ 13:35:39
URL: http://moasimborn.blogg.se
Postat av: Elin (Fotoblogg)

Svar: Tack så mycket!

Fina bilder, gillar den första :)

2014-04-24 @ 19:20:05
URL: http://eli.webblogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin