M Y S I G T

Godmorgon! Ursäkta för den usla bloggningen igår, då jag var med Isac halva dagen, och nästan precis när han åkt hem så åkte jag till Eme för lite grill och mys! Vi träffas så sällan nu när vi inte går i samma klass och har nya vänner o.s.v. så det var jättekul att få umgås lite med LFL igen. Dock var ju inte Isa med vilket var lite trist! Men go mat, efterrätt, massa snack samt en grymt bra film gjorde min kväll awesome! Idag blir det ännu mera mys då Hanna och Paulina kommer hit på lite fondue och kanske lite bad? Så det ska bli minst lika kul. Dock börjar jag få lite panik över svenskatalet, jag harj u inte ens börjat. Men jag får väl göra det imorgon, eller i värsta fall på måndag... Nu ska jag gå och duscha, sen kanske det blir en prommenad med Irizbajsen. Tar nog med kameran i så fall så kanske det kommer upp ännu mera fina bilder här snart hehe.
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin