Nå, vad var det nu i paketet?

Ja jag sa ju att jag hade fått hem ett paket... och jag hade ju mina aningar om vad det kunde vara, vilket visade sig vara rätt. Jag hade helt glömt av att jag var med i denna tävlingen tills min mamma sa på skoj att jag kanske hade vunnit något och det var därför jag hade fått ett paket. Så i paketet fanns det faktiskt 2 Babylips från Maybeline New York! Vilket inte var helt fel! Så jag är en av de 200 som får prova på dessa gratis. Jag har även chans att vinna ett make-upkit från Maybeline.. så ni får väl hålla koll lite här på bloggen så dyker det snart upp ett inlägg om hur produkterna var! Puss ♥


Kommentarer
Postat av: s a r a h m o b e r g

Jag var också en av de 200 ^^,

Svar: åh vad kul!
olivia

2014-04-10 @ 20:31:17
URL: http://sarahmoberg.blogg.se
Postat av: ♡ Hanna Andersson ♡

Roligt! :)

2014-04-10 @ 20:35:45
URL: http://hannabieberandersson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin