O N S D A G

Hej babes! Jag måste verkligen be om ursäkt för det tråkiga innehållet på min blogg just nu... jag känner inte så stor blogglust tyvärr men jag tror det beror på vädret, och eftersom att de är så tråkigt och dåligt väder blir det inte så många nya bilder till inläggen vilket gör det hela ännu tråkigare. Så förlåt för att jag har samma "typer" av bilder från samma dag hela tiden, även fast det kanske inte är samma bild så känns det fett tråkigt... Allt plugg och det dåliga vädret gör inte bara bloggen "tråkig" utan också allt annat. Känns som jag inte hinner med någonting annat än skolan. Men imorn är det matteprov och sedan blir det lov! Dock behöver jag skriva och öva in nationella svenska talet under lovet... men jag får ta den smällen!
 
Idag har vart en riktigt onödig dag som bara gjort mig på ännu värre humör. Jag är ju alltid i skolan 2 timmar innan jag behöver på onsdagar (och fredagar) men idag skriver vår engelska lärare att första lektionen är inställt, vilket gjorde att jag var i skolan FYRA timmar innan min första lektion. Förstår ni varför mitt humör sjönk eller? Totalt var jag i skolan i 6 timmar idag, då jag egentligen behövt vart där i 2.... Ekonomiläxa tills imorn på det + matteprov också gjorde kanske inte denna dagen till den bästa. Men ekonomiläxan gjordes på 20 min innan min buss gick och nu har jag pluggat mig igen ett av två kapitel inför matten imorgon... Gud vilket tråkigt inlägg detta blev nu då, vem bryr sig ens om att läsa detta? Jag lovar att nya bilder/outfits/tips/och annat kul kommer upp på bloggen snart, särskilt under lovet för då har jag all tid i världen!
 
Förresten så fick jag hem ett brev i måndags om att jag hade ett paket som väntade på posten... vilket var väldigt konstigt eftersom att jag inte beställt något... Jag har hämtat det idag och det var ganska kul faktiskt! Berättar nog mer om det senare eller imorgon... nu blev ni allt lite nyfikna va? och nu får jag återgå till min mattebok tror jag, men jag hör av mig senare, promise! ♥


Kommentarer
Postat av: Louisefoto

Din blogg är alltid så härlig o läsa

2014-04-09 @ 19:41:29
URL: http://Louisefoto.spotlife.se
Postat av: Louisefoto

Din blogg är alltid så härlig o läsa

Svar: Åh vad glad jag blir!
olivia

2014-04-09 @ 19:41:30
URL: http://Louisefoto.spotlife.se
Postat av: Nicole

Vilket fint långt hår!!:)

2014-04-10 @ 18:09:29
URL: http://www.niicolesolin.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin