Q / A

Förlåt så mycket för att jag inte har bloggar på hela två dagar, men jag har varit upptagen med att plugga, och igår var jag i göteborg och kom hem vid tio då jag bara gick raka vägen och la mig... men här får ni lite svar på frågor jag har fått och så bloggar jag meran är jag kommer hem, promise!
 
Gud vad fin klocka! Satt och letade efter en klocka här om dan, men konstaterade att många av den var för dyra. Snälla berätta vart du har köpt den! // Vart har du köpt klockan? Ursnygg ju. Kommer nog önska mig en i konfapresent! Jag har faktiskt köpt min klocka på Ur&Penn, ursrungligen kostar den 500 kr, men det var rea så jag fick den för endast 250 kr. Vilket fynd va?
 
Vart köpte du dina marenas? vad kostade dom? Vilken storlek har du på dem? Har du samma storlek som du brukar ha på skor? Mina marenas är från Cobler och jag köpte de på Scorett för femhundralappen! Jag har storlek 38 på dem, vilket jag brukar ha i vanliga fall också!
 
Var har du köpt linnet? Linnet som jag har på mig på bilden i skogen är fån Raben Saloner och är köpt på Wonder.
 
Du har alltid så fina kläder! Tar du bilderna själv? Åh tack så mycket, jag som tycker att jag mest har tråkiga kläder. Men nu till sommaren ska jag tjäna pengar så jag kan köpa massa fina kläder! Ja, jag tar ALLA mina bilder själv.

 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin