Redigeringsappar

 
1. VSCOcam är min favorit när det gäller redigeringsappar. Man kan rediger bilder i lite vintage stil vilket blir jättefint. Ljusa bilder med fina färger!
 
2. PixlrExpress+ är en app jag nyss laddat ner men är helt kär i! Man kan göra basic redigering som ljusstyrka och contrast, sätta på effekter och mycket mer!
 
3. Picfx är en app jag använt länge, det finns massor med effekter samt hjärtbokeh och andra fina "ljus" att sätta på bilderna.
 
 Dessa tre apparna tipsar jag stark om! Ibland när jag är lite lat så redigerar jag bilder som jag tagit med min systemkamera i mobilen istället för på datorn, och dessa apparna gör de galant! De är verkligen superbra! Vilka är dina bästa redigeringsappar?

Kommentarer
Postat av: Lissen

Fina bilder med härlig ton.

Glad påsk

2014-04-18 @ 20:47:45
URL: http://lissento.blogg.se
Postat av: Emma

Använder också VSCOcam, riktigt bra! :)

2014-04-22 @ 14:40:52
URL: http://momentsofjoy.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin