Sun(ny)day

God eftermiddag finisar! Vilket fint väder det blev! Idag vaknade jag vid halv nio kanske, fattar inte varför jag inte kan sova längre... men denna dagen var det bra att jag vaknade tidigt. Jag också mamma drog till IKEA vid ca tiotiden, för att vi skulle lämna tillbaka ett dåligt köp haha. Vi gick la runt där ett tag, men hittade inget speciellt. Dock så åt vi lunch där, vilket är hur gott som helst ju! Kynglingfilé med pommes och bearnaisesås, kan det bli bättre? Efter det så gick vi till Lager157 som ligger där bredvid. Där hittade jag massa saker som jag ville prova, men ingen av det fastnade jag så hemskt mycket för när de väl satt på.. dock köpte jag något litet hehe som jag visar sen...
 
Nu har jag vart ute i trädgården, fotat lite och busat med lilla Iriz. Funderar på att ta med någon hund och gå ut på en promenix när det är så fint väder. Men de båda sover så gott så jag vill inte riktigt väcka dem än..

 
Jag hade tänkt att fota lite outfitbilder, men eftersom att det blåste så himla mycket så gick det inte så bra. Kameran höll på att ramla flera gånger om, håret blåste åt alla håll o.s.v. Så efter ett tag gav jag upp och gick för att fota annat. Lyckades dock få en bra bild hehe...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annie

Har skrivit om din blogg i mitt senaste inlägg. Ta gärna en titt! :)

2014-04-13 @ 17:14:21
URL: http://holmbergannie.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin