In pain

Nu har jag precis gjort klart ekonomiläxan. Känns som det var en evighet sedan jag pluggade hemma. Har vi inte haft läxor på länge eller vad? Endast småläxor, men vi lär la få för det efter lovet... Jag kommer få gå halvt hungrig i några dagar nu. Jag var ju hos tandregleringen idag, och jag får ju erkänna att det inte är så himla skönt att äta just nu. Eller ah, det gör ont. Så jag får väl äta soppar eller liknande tills det går över.
 
Det känns verkligen som att jag inte har varit inne i en klädaffär på flera månader... Jag kommeri nte nes ihåg senaste gånge njag var det. Så jag börjar få lite panik, jag känner att jag inte har några kläder, inget att ta på mig. Jag går bara i samma gamla vanliga färglösa tråkiga kläder. Åh herregud vilket typiskt tjejproblem. Jag ska väl vara glad för det jag har. Men det hade inte skadat med lite nya kläder. Nu har ju studiebidraget kommit, så vem vet, jag kanske får shoppat lite snart!
 
 

Kommentarer
Postat av: freja

Jobbigt att du inte kan äta vad du vill !
Ditt hår är sjukt vackert :)

Svar: åh tack så jätte mycket! vad glad jag blir!
olivia

2014-02-04 @ 21:15:23
URL: http://frejamarley.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin