nu mår man lite bättre

Jag börjar undra om det var så himla smart att bada så länge igår. Jag började ju käna mg lite sjuk reda då, och nu efter att ha vart ute i kylan halva dagen så har jag inte mått helt hundra. Vi var tyvärr tvungna att åka tillbaka till skolan efter skridskoåkningen medans alla andra klasser fick sluta.
Jag var trött och mådde inte bra. Men det gick väl ganska bra ändå. Jag bada mamma att köpa med sig kebabtalrik hem, och jag har tagit lite alvedon, så nu mår jag lite bättre. Inte bara tog hon med sig kebabtalrik, utan hon kom också hem med ett armband till mig.Hennes jobbarkompis gör egna armband som är jättesnygga. Så det muntrade upp mig lite!
 
Så nu ska jag nog krypa ner i sängen och kanske kolla på någon serie, jag känner verkligen att jag somnar när som helst...

Kommentarer
Postat av: Rebecca Lundqvist

Krya på dig!

2014-02-06 @ 19:37:44
URL: http://rebeccasmind.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin