Q / A

Herregud vilka fina bilder du tar! Vilken kamera avänder du?
Åh vad roligt att höra! Jag fotoar med min Canon Eos 500D.
 
Haha, kommer du verkligen ut om du har skrivbordet stå för dörren?
Haha, var tvungen att titta på bilderna en gång till och efterråt så började jag undra varför inte fler har undrat detta,
men såklart har jag två dörrar i mitt rum så jag kommer faktiskt ut. Mitt rum har förrut varit två rum,
men när min syster flyttade så fick jag ett dubbelt så stort rum.
 
Åh har du också Thomas Sabo berlockarmband?
Ja det har jag, jag älskar Thomas Sabo. Jag har både armband, halsband och en ring därifrån!
Alltid kul att få en berlock i present, så det är ett stort tips till er som inte har smycken från Thomas Sabo!
 
Åh vilken fin outfit! Älskar klockan. Vart är den köpt? Kram
Tack så mycket, jag blir så glad för dessa kommentarer. Min klocka har jag köpt på en hemsida som tyvärr har lagt ner,
men den är från Geneva och finns säkert att hitta på någon hemsida.
 
 
Åh vad fin scarfs har letat efter en sådan överallt!! Var är den ifrån?
Tack så mycket, det är faktiskt min mammas scarf, hon har så många så jag lånar jämnt av henne.
Men den är köpt på varbergs torg, under en torgdag och jag vet tyvärr inte vad företaget heter...
 
Förstår inte hur du kan fixa så fina bilder!!! Skulle du kunna hjälpa mig med hur man förklarar STORT skärpedjup,
det är väl när mycket av bilden, oftast bakgrunden, är suddig? Eller har jag fel? Behöver verkligen hjälp
Åh tack så himla mycket, ni är så snälla! Jag måste ju säga att jag är långt ifrån en expert på dessa foto uttryck. Jag är faktiskt inte så bra på det, och jag förstår inte riktigt vad du menar med just stort skärpedjup. Jag vet bara om långt och kort skärpedjup, men jag kan ju förklara det jag vet i alla fall! Om man tar en bild med stor bländare blir det ett kort skärpedjup och det gör så att det blir suddigt i bakgrunden och endast motivet är i fokus, desto lägre bländare desto suddigare blir bakgrunden.. Medan en låg bländare ger ett långt skärpedjup och bilden blir klar och tydlig överallt. Så jag tror att du menar kort skärpedjup. Exempel på kort skärpedjup är bilden nedan. Jag hoppas att det hjälpte dig!
 
 
Supersnyggt! Älskade kjolen, vart har du köpt den?
Tackar! Det är faktiskt ingen kjol, utan det är en byxdress som jag ofta bär med tröjor över. Byxdressen är från Svea, och är köpt på Wonder.
(Om du undrar vilken "kjol" kommentaren syftar på hittar du den i inlägged "Mixed Pattern").
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle L. Thörner

FRÅGESTUND - in och fråga någonting!
http://rakkurva.blogg.se/2014/february/ask.html#comment

Förlåt om du inte vill ha såna här kommentarer, då får du radera den! Ha en fortsatt trevlig kväll :) Kram

2014-02-26 @ 18:20:26
URL: http://rakkurva.com/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin