Stammis hos tandis

En ny vecka, då var det måndag igen. Måndag är måndag, jag gillar verkligen måndagar. Chill schema, och vi slutar "tidigt". Just nu ligger jag i sängen framför PH. Finalvecka!! Haha, jag har nog aldrig följt paradise innan, men nu är jag fast. Så vi får la se vad som händer nu...
 
Jag kom nyss på att jag ska till tandregleringen imorgon igen. Det känns som att jag är där varje vecka nästan. Så jag missar lite av skoldagen, men det får väl gå. Tisdagar är ju ganska jobbiga, så jag klagar inte... Godnatt  ♥♥
 

Kommentarer
Postat av: aschmanda

Fin bild! :)

Glöm inte joina veckans blogg tävling nu :)

2014-02-04 @ 00:49:52
URL: http://aschmandas.se/
Postat av: JOSEPHINE

Vilken fin kofta! En sån slapp men ändå stylish som passar till allt -kofta. Kommer du ihåg var den är köpt :)

Svar: den i detta inlägget är från bikbok. Men jag tror att du mear den i inlägget över, som är från ginatricot!
olivia

2014-02-04 @ 17:38:35
URL: http://josellie.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin