Ä N T L I G EN

Äntligen, äntligen, äntligen! Då var denna dagen avklarad och gissa hur skönt det var? Matte-testet, är gjort och även mitt tal är äntligen gjort! Jag känner att livet bara äger just nu! Inga läxor att ta hem eller någonting. Så jag hängde med Hanna hem. Vilket var en skön belöning efter allt slit i skolan.
 
Dock är jag så sjukt trött nu, jag har la suttit och vart nervös ca hela dagen... så det är la därför. Så nu är det faktiskt dags för sängen. Nu önskar jag verkligen att bussarna gick bättre här ute, tänk att vi börjar 10.40 imorgon och jag måste gå upp 6.30. Herregud. + att nu har jag knappt något att göra i de två timmarna jag är i skolan innan första lektionen börjar. Usch, fy, blä. Men inget kan förstöra min helg, wehooo ♥♥
 
 
 Old pic, ingen tandställning.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Euw vilken ful bild på mig haha aja <3

2014-01-16 @ 22:29:46
Postat av: Anonym

Euw vilken ful bild på mig haha aja <3

2014-01-16 @ 22:29:46


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin