Allt går så fort

Det känns som att dagarna går väldigt fort, veckorna bara springer förbi. Jag menar det är ju snart lov igen hehe. Jag längtar redan. Men Isac ska vara borta hela  lovet, och antagligen så ska Hanna också vara borta, vilket är ganska depp! Men jag hoppas att Linn, isa och Emelie är hemma och kan umgås med mig lite. Det är ju faktiskt himla tråkigt att vi inte träffas varje dag längre. Saknar att ha dem i klassen!
 
Jag tycker att det är ganska lugnt i skolan just nu, och förvånastvärt så fick jag ganska bra på naturkunskapsprovet som jag var ganska säker på att jag skulle få F på. Så det känns bra. Jag hoppas tat det inte blir allt för jobbigt nu framöver, det känns som att bomben släpps snart eftersom att vi har haft det ganska lugnt nu ett tag. Snart händer det... Men tills dess är jag glad!
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Fin du är!

Sv : Vist kan vi göra ett bloglovin byte, lägg till mig och skriv nr så lägger jag till dig sen :)
-Tack, vad glad jag blir :D
Kram

2014-01-29 @ 16:43:49
URL: http://foreeveermee.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin