Back in school

Idag var det första dagen tillbaka i skolan efter lovet. Precis som jag förväntade mig så fick jag knappt någon sömn. Det brukar alltid va så efter ett lov eller om jag har något annat jobbigt på schemat. Så jag vaknade väldigt trött och med huvudvärk. Jag har drömt så himla konstiga drömmar inatt och en av dem var faktiskt att jag hade ont i huvudet. Så blev lite besviken när jag vaknade och den inte var borta.
 
Dagen gick väl helt okej ändå. Vi fick tillbaka ekonomiprovet som jag tyckte var svårt, men det gick väl ganska bra ändå. Imorgon lär vi få tillbaka naturkunskapsprovet... jag kan ju bara hoppas att jag får E. För en gångs skull är jag nöjd med ett E. Vilket är konstigt eftersom att No brukade va mina bästa och även mina favoritämnen i grundskolan.
 
Hur var er första dag tillbaka i skolan?
 

Kommentarer
Postat av: Louisefoto

Ha en fin dag :)

2014-01-09 @ 07:32:03
URL: http://Louisefoto.spotlife.se
Postat av: Johanna

snyggt!

2014-01-09 @ 16:46:20
URL: http://johannas.vionno.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin