Back to reality

 Efter en grym helg å var jag tillbaka i skolbänken igen. Vilket var helt okej ändå, eftersom att måndag är nog vår minst jobbiga dag. + att vi slutar som tidigast idag hehe. Reunionen ägde, jag fick träffa min älskling och umgås lite med honom, det kändes som det vart en evighet sedan och såklart hade vi världens bästa födelsedagsbrunch. Kan man ha haft en bättre helg? Tror inte det ♥
 
Nu har jag äntligen ringt till tandregleringen så imorgon klockan tolv ska jag äntligen fixa tandställningen, Så jag missar lite av svenskan, vilket inte jag har något emot. Men de hade inga senare tider.
 
Jag tror att det blir en ganska lugn vecka, inte så mycket läxor eller andra jobbiga saker. Dock har jag börjat få lite ont i halsen, så jag hoppas verkligen inte jag blir sjuk nu. Men det blir väl så när det är snö och kallt ute...
 

Kommentarer
Postat av: Ida-foto

Så fin du är! :)

2014-01-20 @ 18:55:59
URL: http://sidensfoto.blogg.se
Postat av: Anonym

Finis!

2014-01-20 @ 19:13:13
Postat av: MMALINLIDMAN.BLOGG.SE +

Älskar ditt hår! :*

2014-01-20 @ 21:25:30
URL: http://mmalinlidman.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin