Damn, it's already monday

Hallå där! Hur är det med er? Ännu en måndag är nu avklarad. En ganska lugn måndag måste jag säga! Inte så jobbigt i skolan... dock har jag historia och svenska som måste göras tills imorgon + ekonomi till på onsdag (Vilket jag inte lär göra idag).
 
Jag vaknade ju upp hos Isac idag, utan att knappt ha sovit. Eller det kändes så i alla fall. Jag var så himla trött, riktigt jäkla död var jag och det har jag väl vart hela dagen. Men idag slog jag rekord i alla fall. Har aldrig gjort i ordning mig på så kort tid innan, en kvar och sen var jag klar för frukost. Herregud haha!
 
Nä nu ska jag nog göra mig en kopp varm choklad och starta igång plugget! puss
 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag följer dig nu också :) Du är otroligt fin, kram!

2014-01-27 @ 17:01:50
URL: http://olind.blogg.se
Postat av: HJJONSSON

Sååå fin!

Svar: åh du är så gullig! tack så himla mycket!
olivia

2014-01-27 @ 17:44:56
URL: http://www.hjjonsson.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin