En riktigt bra söndag

Idag fick jag gå upp tidigt, vilket inte var något problem eftersom att jag somnade vid åtta tiden igår. Dessutom var det i hundens bädd haha, så ja jag var väldigt trött. Men jag ställde klockan på halv nio och sedan fick jag göra iordning mig. Sen bar det av till brunch hos linnsan. Hon fyllde nyss år, så vi tänkte ha det lite mysigt. Det var riktigt gott och riktigt gosigt. Så nu är jag mätt och väldigt nöjd.
 
Vi har sagt att vi ska ha brunch typ varannan söndag, vilket jag hoppas blir av. I alla fall lite då och då. Dock ska det kanske vara lite mer som en frukost, och inte lika mycket kakor och sånt, för det blir inte uppätet ändå.

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marica

mysigt!

2014-01-19 @ 15:47:46
URL: http://myhrans.devote.se
Postat av: Linn Bank

åh så fina foton!!!

2014-01-19 @ 19:02:57
URL: http://linnbank.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin