Fem snabba

- Tills bara ett par år sedan var jag as rädd för att åka linjebuss. Jag vet inte riktigt varför haha. Jag va rädd att stoppknapparna inte skulle fungera, och jag satt verkligen och hade ångest på bussen. Nu åker jag linjebuss ca varje dag så jag antar att jag övervann min konstiga rädsla.
 
 - Jag hatar när folk läser saker jag skriver, jag håller alltid för eller döljer det på något annat sätt så ingen ser.
Det kan handla om skolarbeten, sms, bloggen, ja allt sånt.
 
- Jag är ett "sladdbarn". Alla mina syskon är vuxna och har egna barn. Mitt yngsta syskon är 11 år äldre än mig.
 
- Jag hade min första pojkvän på dagis, som jag även delade med min bästa vän haha. 
 
- Innan brukade jag vända på självporträtt, alltså så att de blev spegelvända. Jag tyckte det såg bättre ut då,
nu tycker jag oftast att det ser jättekonstigt ut!
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Älskar sånna här inlägg, super kul!

2014-01-11 @ 13:53:49
URL: http://aannaf.forme.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin