Miss this

All denna kylan, och förkyldningen får mig bara att tänka på sommaren, och sommarlovet. Fy vad jag saknar sommaren! Särskilt att kunna vara ledig och göra vad jag vill. Kunna umgås med vänner och pojkvän nästan varje dag. Lite saker som jag saknar från förra sommaren är och saknar överhuvudtaget..
Alltså jag brukar inte tänka så mycket på att jag har tandställning förutom när man tar kort eller kollar på gamla kort. När jag väl tänker på det så längtar jag så tills den ska av. + att det har varit så mycket krångel med min tandställning på senaste tiden, den har gått sönder, den skaver osv...
 
Vi hade tänkt att åka utomlands i maj, men eftersom att de va nationell prov typ hela den månaden hade det aldrig gått, så vi fick avboka. Så nu ska vi kanske åka i agusti/september, men det är ju så himla långt dit. Dock kanske vi åker till London någon helg i vår. Vilket jag inte alls har något emot!!
 
Jag saknar att bara kunna ligga i solen med en tidning och några bär, med musik i öronen. Inga bekymmer, ingen skola.
Jag saknar mitt sommarjobb, även om jag kanske klagade på det i sommras... så har jag faktiskt väldigt många roliga minnen härifrån. 
 
Jag saknar min födelsedag, det är alltid så fint då. Fint väder, fint sällskap. Jag menar vem gillar inte sin födelsedag? och detta året fick jag ju t.o.m. blommor av min fina kille, vilket aldrig är fel!
 
Jag saknar de dagarna då jag och Hanna bara satt inne, spelade cod och åt massa skit. Så jäkla roligt var det!
 
På tal om min födelsedag, så var jag ju faktiskt på spa och bodde på hotell på min. Detta var nog min bästa födelsedag hitills faktiskt!
Jag saknar förra skolavslutningen, slutade nian och det ägde! Syster sol spelade, och allt var bara allmänt bra! 
 
På sommaren så har vi en thairestaurang här som är öppen. Thaimat är min absoluta favoritmat! Sä att få äta det minst en gång i veckan är ju himmelriket!!
 
Jag saknar min gamla klass. Jag kommer nog aldrig få en sån bra klass igen, den var verkligen underbar!
Jag har så många minnen från min gamla klass.
 
Ett av minnena är Holland. Vi hade ju en exhange med en klass i Holland, och det är och kommer förbli ett minne för livet. Så sjukt att man kan få så bra vänner efter bara två veckor tillsammans. Saknar det så. ♥

Kommentarer
Postat av: wilma

sv; tack finfina du! :)
Gör tyvärr inga bloglovin byten. Kram!

2014-01-23 @ 15:40:16
URL: http://wilmakloo.blogg.se
Postat av: Sofia

Härliga bilder!

2014-01-23 @ 16:35:57
URL: http://byfia.com
Postat av: Saragunmarie

SV: Tusen tack! :)
Visst kan vi göra ett Bloglovin'-byte! Jag la till dig nu :)

2014-01-23 @ 18:25:55
URL: http://saragunmarie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh jag saknar också sommaren, är så trött på kylan :(

2014-01-23 @ 22:56:42
URL: http://saandratornblom.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin