Nytt och simpelt

Ni kanske har märkt att jag äntligen har skaffat en ny design? Eller ah, bytt ut headern och lagt in en bild i menyn, om de nu räknas som en ny design. Jag var trött på min gamla, som innehöll massa sommarbilder, så jag tänkte att jag gör en lite neutralare och enklare header. Så det fick bli endast en text. Men det känns skönt!
 
Det finns nog ingen bättre känsla än när sista lektionen för torsdagen tar slut. Weho, nu är det fredag. Eller ja, nästan i alla fall. Våra fredagar är ganska okej ändå, matte, engelska och sen idrott. Dock börjar vi ju 10.40 och jag är i skolan 8.30 som vanligt, men jag tar den smällen. Snart är det fredag och då blir allt perfa!
 
I helgen ska jag mest umgås med Isac, för en gång skull får jag träffa honom ganska mycket, vilket absolut inte är fel!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Moberg

Fint :)

2014-01-31 @ 09:00:47
URL: http://sarahmoberg.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin