Q/A

Vad vill du jobba med när du blir äldre? Vilket är ditt drömjobb?
Oj vilken svår fråga! Jag är verkligen ingen som kan säga "jo men jag vill bli dethär", Alltså om jag ska vara helt ärlig så vet jag verkligen inte. Jag vet inte vad mitt "drömjobb" är. Jag går ju ekonomi, och det tycker jag verkar ganska intressant, men eftersom att det är ungefär samma linje som samhäll så är det ju inte mitt enda allternativ. Men jag skulle kunna tänka mig att jobba med ekonomi, helt klart. Sedan hade jag gärna velat "ta min bloggning till en annan nivå", kanske tjäna pengar på det, inte bara, men vid sidan om ett jobb. Vem vet?
 
Så jag vet inte riktigt vad jag vill bli, jag likagärna som jag skulle kunna bli ekonom, hade jag gärna sysslat med något jobb som sysslar med mode. Men jag får helt enkelt vänta och se vad som kommer intressera mig framöver.
 
 
Nämn tre positiva saker i ditt liv just nu?
- Bloggen. Min blogg är en väldigt positiv sak i mitt liv just nu. Att blogga är ett av mina största intressen, det är det verkligen! Man blir alltid lika glad när man loggar in och har fått någon ny kommentar, eller när man ser att statistiken ökar. Jag har hittat inspiration till bloggen och jag sa fortsätta på samma sätt, inga pauser här inte, inte längre!  Detta gör mig glad, och detta ska jag fortsätta med.
 
- Att jag har världens finaste pojkvän. Även världens bästa vänner och familj! ♥
 
- Att jag har ganska lite att göra i skolan, inga läxor, inga prov. Ingen stress!
 
Vilket är ditt favoritmärke på kläder och på smink?
Just nu tänker jag inte så mycket på märke och sånt. När jag var mindre var detta väldigt viktigt för mig. Nu köper jag de kläder jag tycker är snygga helt oberoende på märke eller affär. Men självklart finns det vissa märken som jag tycker gör sjukt snygga kläder, så som Odd Molly, HunkyDory, Michael Kors, Ester Elenora m.m. Men jag har inget speciellt favoritmärke, utan jag köper de kläderna jag trivs i!
 
När det gäller smink har jag nog aldrig brytt mig om något speciellt märke. Jag köper det smink jag tycker verkar bra. Men jag skulle vilja köpa ett get started kit från "Bare Minerals", för det verkar sjukt bra!
 
Ditt/dina favorit smycken?
Det skulle nog vara min klocka, och mina Thomas Sabo armband!
 
 
Favorit färg?
Jag har nog ingen riktig favoritfärg. Min favoritfärg har alltid varit rosa, jag har alltid klätt mig i rosa, och hela mitt rum brukade vara rosa också. Men så är det inte längre. Nu klär jag mig i väldigt olika färger, det beror helt på vilken dag det är. och mitt rum är numera blått och vitt. Men om jag var tvungen att välja de färgerna jag tycker mest om så skulle det vara blått, rosa, vitt, svart & beige.

Har du några syskon?
Ja, jag har tre syskon. Två bröder och en syster. De är mycket äldre än mig, och har alla egna barn. Jag är faktiskt både faster och moster, jag blev faster redan när jag var 10 år!
 
Vilket nagellack använder du mest?
Jag har inte använt nagellack så himla länge eftersom att jag nyligen slutade bita på naglarna. Så i början hade jag bara genomskinligt för att de skulle hålla. Men numera är detta mitt absoluta favoritnagellack!
 
 
Vilken foundation använder du?
Jag använder inte foundation utan jag anväder puder istället. "True match minerals" från LÓréal Paris använder jag, ett stort tips faktiskt!
 
Vilken är din absoluta favorit affär?
Det skulle nog vara "Wonder"!
 
Hur sköter du ditt hår?
Det gör jag inte. Jag säger hela tiden att jag ska börja sköta mitt hår, men det har väl gått sådär. Innan hade jag väl i någon inpackning lite då och då, och sedan lite olja. Men just nu har jga inte ens ett värmeskydd. Jag duschar håret varje dag och blåser det, Vilket inte alls är bra. Så egentligen sköter jag inte mitt hår utan jag sliter ut det tyvärr. Men ska införskaffa mig ett nytt värmeskydd, och en ny olja + inpackningar. Jag är faktiskt förvånad över att mitt hår är såpass fint som det är, så som jag sköter det... Så om ni hade väntat er några tips på hur jag får mitt hår som det är, har jag tyvärr inga...
 
Hur mycket handlar du kläder för varje månad?
Det kan variera väldigt mycket, vissa månader spenderar jag inget alls, medans vissa månader spenderar jag alldeles för mycket! Jag tyvärr inte sätta någon speciell summa...
 
när du fotar självporträtt/outfit bilder annvänder du dig av en fjärrkontroll då?
Ja, jag använder mig alltid av en självutlösare!
 
Har lite bildbrist för tillfället, bilder inomhus blir fula och jag är inte ute och fotar i kylan mer än nödvändigt, men hoppas det duger ändå!

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson - Fotograf

Riktigt fina bilder du har!

Svar: tack så jättemycket!
olivia

2014-01-22 @ 21:54:25
URL: http://beattriicee.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin