S A T U R D A Y

Ännu en lördag som bara springer förbi. Jag som skulle plugga så värst mycket, men glömde historian i skolan och sedan blev det bara att jag inte pluggade på varken ekonomi eller spanska... Jag tänkte läsa i både svenska och engelska boken innan jag lägger mig, och resten är ju faktiskt till tisdag eller onsdag. Så det löser sig nog.
 
Annars har jag inte gjort så mycket idag... kollat lite film, ätit lite godis o.s.v. Jag försökte även ta kort, men det blåste så hemskt mycket, så fick ta det inomhus istället. Vilket inte är min starka sida. Det är så mycket svårare att ta kort inomhus ju!
 
Imorgon blir det kalas för Adrian. Tänk att han redan är 7 år, herregud! Sju är sedan jag blev faster för första gången! Jag har faktiskt inte varit i Fritsla på as länge känns det som, så det ska bli jätte mysigt. Sedan ska jag sova hos min älskling när jag kommer hem. (äntligen! saknar honom såå ♥)
 


Kommentarer
Postat av: maja söderberg

söt du är, älskar din header :)

2014-01-25 @ 18:16:45
URL: http://majasoderbergs.devote.se
Postat av: Louisefoto

Så fin du e

2014-01-25 @ 18:44:51
URL: http://Louisefoto.spotlife.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin