Söndag

Hola! Min dag började väl inte så bra. Jag gick upp vid tio och skulle göra frukost. Men när jag precis skulle börja äta blev jag jätte yr och mådde illa. Så jag fick lägga mig ner. Jag hade också sjukt ont i magen. Och så var det ett tag. Så det var inte så kul. Men nu mår jag bra i alla fall!
 
Då var det söndag igen. Jag hatar söndagar. Varför går helgen så fort? Orkar inte med skolan. Fast just nu är det enda jobbiga mitt svenska tal. Jag är så himla nervös för det. Vi har nog aldrig haft svenska tal innan. Usch. Jag ska prata om skönhetsideal... så ifall jag glömmer bort mig så kan man ju ganska lätt improvisera. Får la hoppas att det går bra... Nu ska jag fortsätta min slöa söndag... kramis

Kommentarer
Postat av: Hanna wiman

Hej Olivia, tack detsamma!
Jag gör gärna bloggbyte med dig, men jag ha tyvärr ingen bloglovin för tillfället. Vad sägs om imorgon?
Kram

2014-01-12 @ 20:16:59
URL: http://hannawimans.webblogg.se
Postat av: freja

vad vacker du är! vill ha så långt hår som du :(
göra bloglovin-byte? :)

2014-01-13 @ 11:09:06
URL: http://frejamarley.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin