With snow in my hair

God kväll! Just nu är jag mätt och glad. Jag har nyss ätit kvällsmat, och nu väntar ekonomin på mig. Ca 10 sidor att läsa, massor av exempel. Så får la gå och göra det. Men jag är så sjukt trött så jag har verkligen inte lust. Funderar verkligen på att gå och lägga mig så fort jag är klar, men vi får väl se...
 
Min dag har väl varit bra, onsdagar är inte allt för jobbiga. Dock har vi språk som jag verkligen ogillar just nu. Egentligen harj gai nget roligt alls att berätta, tycker det händer samma saker varje dag. Jag vaknar, går till skolan, åker hem, pluggar, sover. Inget kul alls att berätta.
 
Så nu behöver jag er hjälp, och jag hoppas verkligen att ni hjälper mig med detta. Jag vill höra vad ni gillar med min blogg, vad ni vill ha mer av. Eller något annat ni vill att jag ska blogga om. Vad vill ni se här på bloggen framöver? Något speciellt inlägg som ni önskar? Vilka inlägg/kategorier tycker ni bäst om? 

Kommentarer
Postat av: FredrikT

Fina ögon!

2014-02-01 @ 20:51:59
URL: http://fredrikthelin.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin